fbpx
Viden
//tirsdag d. 25.08.20

Subscrybe styrkes med to nye konsulentprofiler

Del artiklen

Subscrybe er Skandinavias ledende konsulentvirksomhet med spesialitet i abonnementsforretninger, og med en kundeliste som omfatter virksomheter som Matas, Egmont Publishing, Aarstiderne, Aller Media, Schibsted, Salling Group og ca 150 andre virksomheter primært i Danmark og Norge.

2020 har hittil vært et år hvor stadig flere virksomheter har fokusert på en overgang til abonnement. Ikke minst har coronakrisen vist, at virksomheter med en abonnementsmodell, og faste kunder, klarer seg bedre enn andre. Det har også gitt Subscrybe mye å gjøre blant både nye og eksisterende kunder. Vi utvider derfor nå teamet av abonnementskonsulenter med to nye konsulenter i henholdsvis Danmark og Norge pr. 1. september 2020.

Charlotte Hoffmeyer, 33 år, er ansatt som ny seniorkonsulent hos Subscrybe i København. Charlotte har utdannelse fra Copenhagen Business School, og kommer fra YouSee der hun de siste syv årene bl.a. har arbeidet med forretningsutvikling, kundebaser, produkter og go-to-market. Hun har frem til nå fungert som Head of Assiciation Customer Support and Service. Før YouSee har Charlotte bl.a. jobbet i Berlingske Media.

Om sitt skifte til Subscrybe sier Charlotte Hoffmeyer: ”Etter å ha arbeidet med abonnementsvirksomheter i mer enn 12 år, var Subscrybe et opplagt valg, da jeg fikk lyst til å bytte ut telebransjen med nye utfordringer. Hos Subscrybe ser jeg frem til å bli enda bedre på de verktøyer som skaper lojale, tilfredse og vedvarende kunderelasjoner. En kontinuerlig relasjon gir mulighet for å lære hverandre bedre å kjenne, og det kan begge parter få mer ut av, så abonnementsforholdet skaper mer verdi for både virksomheten og kunden. Utover det er jeg selv storforbruker av forskjellige abonnement, og ser forbedringsmuligheter i alt fra mine måltidskasser og renseriservice til min podcasttjeneste – og det gleder jeg meg til å ta med inn i min nye jobb”.

Knut Kraglund, 32 år, er ansatt som ny konsulent  hos Subscrybe i Oslo. Knut er utdannet fra Hanze University i Nederland, og har blant annet arbeidet som Operations Manager hos LOTEL x Keybutler i København. Nylig har Knut arbeidet som Digital Marketing Analyst hos konsulentfirmaet Accenture i Norge.

Om bakgrunnen for å velge Subscrybe sier Knut Kraglund: «Etter å ha fullført min utdannelse i Nederland, og jobbet i en spennende startup i København, fikk jeg jobb i konsulenthuset Accenture, hvor jeg var en del av den ny oppstartede Interactive-avdelingen. Her fikk jeg jobbe med spennende prosjekter hos noen av de største selskapene i Skandinavia. En erfaring jeg gjorde meg her var at mange tradisjonelle selskaper var nysgjerrige på abonnementsmodellen, og så på dette som en del av fremtiden. Nå ser jeg veldig frem til å bli en del av Subscrybe, bli kjent med folkene, lære mer om deres ekspertise, og kunne bidra med min kompetanse for å kunne løfte selskapet til nye høyder».

I Subscrybe er det stor glede over de to nye ansettelser. Adm. direktør Morten Suhr Hansen uttaler: ”Med Charlotte Hoffmeyer og Knut Kraglund tilfører vi to veldig spennende profiler til teamet hos Subscrybe. Personer med abonnementserfaring og med et sterkt strategisk blikk og gode eksekveringsevner. Dermed får vi også mulighet til å hjelpe enda flere abonnementsvirksomheter fremover”.

Om du vil vite mer om Subscrybe og The Subscription Economy er du hjertelig velkommen til å kontakte leder for Subscrybes Oslo-kontor, partner Jon Erik Ofstad på telefon 905 81 429 eller e-post jeo@subscrybe.com.