Få inspirasjon til din egen abonnements-virksomhet

Boken The Subscription Movement and How To Succeed In It er skrevet av Morten Suhr Hansen og er nettopp kommet i en ny utgave.

The Subscription Movement and How To Succeed In It er en modell som gjennom syv faser og 29 konkrete trinn viser hvordan man bygger en abonnementsmodell opp fra bunnen, og modellen kan samtidig brukes til å analysere og forbedre en eksisterende abonnementsforretning. Boken gir en grundig innføring i modellen og hjelper leseren igjennom alle trinnene.

The Subscription Movement and How To Succeed In It inneholder også mye inspirasjon. En rekke artikler gir et dypere innblikk i emner som medlemsmodeller som supplement til abonnementsmodeller, og hvorfor unge forbrukere er enda mer interessert i abonnement enn alle andre. Samtidig gir et appendiks et innblikk i 50 av verdens mest suksessfulle abonnementsvirksomheter. Her blir leserne bl.a. innført i virksomheter som Dollar Shave Club, MoviePass, The New York Times og Strava.



Hvis du allerede har mottatt boken, men vil laste den ned igjen,
kan du klikke på lenken nedenfor.